Bosanmak istiyorum ama gelirim yok

Surekli tartismanin oldugu huzursuz bir ortamda cocugumu daha fazla tutmak istemiyorum ailemin yanina donmem ve oradan dava acmam suc olur mu ? Su anda calismiyorum ama calismak istiyorum bunu sebep gostererek oglumu alabilirler mi ? Veya burdan dava acsam davayi actiktan sonra. Boşanmak İstiyorum Ama Çocuğum Var.


Bosanmak istiyorum ama gelirim yok

Anlaşmalı boşanmalarda çocuğun velayeti, taraflarca karara bağlanmaktadır. Ancak çekişmeli boşanmalarda velayet konusunda problemler çıkmakta velayetin kime bırakılacağını belirlemekte mahkeme rol oynamaktadır. Peki hakim neyi göz önünde bulundurarak son kararı verir?


Ama şimdi öyle değil eşimin çocuğu olmuyor ailesi tedavi odaklı bir şey düşünmüyorlar soranlara da gelin düşünmüyor diyorlar neden oğullarında varken sıkıntı yok susuyorlar geline gelince kısır. Yok cano, yanımda var ol.


Bosanmak istiyorum ama gelirim yok

Kalabalıkta bile olmadı karambol. Sıkıntıdan o şeye bulaşmış belli ki. Evi terket mek yerine eşinin yanında destek kalıp bişeyler yapmaya çalışıp inişten birlikte çıkmaya.


Eğer düzeleceğine inanıyorsan bir şans daha verirsin ama katı olmalısın. Eve giriş çıkışları olsun size karşı. Ama bırakın kumarı içkiye de başladı.


Sorunlarınızı bize yazın. Görüş hala geçerli mi? Dilekce 100tlden yazabilirsin ama sen bir sey talep etmiceksen, isin gucun ssk sagl.


Sevgili Güzin Abla, yıllık evliyim, boşanmak istiyorum. Evliliğimde şiddetin her türlüsüne. Bunun ayı kavga, tartışma, boşanma aşamasına gelme ile geçti, düşünün. Eşim benden boşanmak istiyor.


Ben severek ve aşık olarak evlendim herkese ve her şeye rağmen. Annemi karşıma aldım.


Yeşim Hanım iyi günler, ben yıllık evliyim ve artık bıktım, eşimin tutarsızlığından, kayınvalidem, görümcemin sürekli ellerinin üzerimizde oluşundan dolayı evliliğimiz aşırı derecede yıprandı. Eşimin ablasıyla konuştum, o da evlilik danışmanına falan gidin diyor ama yok ben artık onun elini tutmak, onu öpmek bile istemiyorum. Gelirim iyi sayılır, ailem de kararlarımı destekler. Ona kızamıyorum bile.


Yani bitti bende her şey ama çocuk var ortada, ne yapmalıyım sizce. Herkese tavsiyem bu. Ama yok, adam bir yandan çocuk yapmak istiyor benden, diğer yandan kadını cebinde tutuyor ara sıra lazım olur diye.


Bu mesaj takip durumunda sadece aldattığını değil, bana günlük yalan söylediğini, çok karşı olduğumu bildiği halde sürekli iddaa oynamasını da yakaladım. Orada yaşamak istemem" diyerek talebinden vazgeçti. Merhaba hanımlar bosanmak istiyorum ama maddi durumum yok yani bosaninca yasicagim.


Bosanmak istiyorum ama gelirim yok

Turkiyede bosanmak istiyorum cunku burda kimsem yok korkuyorum. Neyi nasil yapmam gerekir yardimci olursaniz sevinirim. Merhabalar, bende sizin değer görmeyen biri ile hatalı başlayan ve olumsuz bir şekilde gerileyen bir evlilik içerisinde bulundum ve bu süreç. Ama zamanında da ayrılmak istediniz ayrılamadınız, biraz daha realist bakın olaylara gerçekten boşanabilecekmisiniz geçmiş gitmiş artık onunla yaşanmaz şöyle olsaydı böyle olsaydının kimseye faydası yok.


Nişan atacağınızda intihar edecek baban boşanırsane ne yapar sanıyorum bu durumda ailen arkanda olmayacak boşanıp kendi kazandığınızla geçinebilecekmisiniz. Kimse kimsenin yasadiklarini bilemez bende bosanmak istiyorum ama o bosanmamakta israr ediyor neden çünkü benim uzerimden geciniyor benden bosandigi zaman ailesi bile onu kabul etmeyecek ortada kalacak sel sefil olacak ahlaksizliklari yuzunden kimse ona slm dahi vermeyecek bunlari bildigi icin bosanmiyor yoksa sevgi bahana.


Insan o kadar caresiz kaliyorki internetten bunun için özel bir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnşaat yer teslİm tutanaği örneğİ word

Klasör sırtlığı excell

Yıkım işleri teknik şartnamesİ