Büyük harf şablonları etamin

Bir panoya ya da havluya işleyebilirsiniz. Sizler için harf etamin şablonları derledim. Yazının en sonunda da etamin harf şablonları yer almaktadır, göz atmayı unutmayınız. Etamin harf şablonu örnekleri galerimizdedir.


Bu yazımızda çok farklı kanaviçe harf örnekleri ve kanaviçe sayı örnekleri bulunmaktadır. ETAMİN HAVLUYA BÜYÜK KALP BUKETİ İŞLEME PART 2. Merhaba adım nur bende etamin yapıyorum hobi olsun diye çok zevkli ve bu şablonları nasıl çıkarıyorsunuz acaba bana osmanlı tuğrası şablonu lazım ama bir türlü güzel bir şablon bulamıyorum acaba siz bana yardımcı olurmusunuz.


Pamuk ve keten ipliklerden dokunmuş olan bu kumaşlarda bulunan seyrek deliklere yapılan işlemeler ile oldukça güzel ürünler elde etmek mümkündür. Birçok yatak örtüsü, masa örtüsü, havlu modeli ya da seccade örneği yapılsa da etamin pano şablonları ile oldukça şık tasarımlar yapılabilir. Bugünkü şablonlarımız alfabeden oluşuyor.


Tek harf olarak yapabileceğiniz gibi isim de yazabilirsiniz bu harfleri bir araya getirerek. Biraz daha modernize edilerek kullanılıyor. Runnerler yapılıyor, kanaviçe kolye modelleri.


Büyük harf şablonları etamin

El emeği göz nuru hediyelik seccadelerin her biri özel motifler ile süsleniyor. En sevdiğimiz 1farklı etamin seccade modelleri ile şemalarını sizler için bir araya getirdik. Kanaviçe etamin örnekleri son zamanlarda çok popüler.


Selam arkadaşlar 🙂 Çeyizlik isim yazılı etamin. Havluya çarpı işi yapmak için, etaminli bölümü olan havlular veya kanaviçe bezi kullanılır.


Büyük harf şablonları etamin

Yine etamin işlemeleri için gerekli olan malzemeler etamin ipi, büyük uçlu etamin iğnesi, karbon kağıdı ve kaynaktır. Yapımı ve renkleri bana aittir.


Büyük harf şablonları etamin

Koronavirüs sürecinde Kistik Fibrozis hastaları büyük risk altında! RAMAZAN VE ISIRGAN PİDESİ. Lavanta kokusu eminim hepimizin çok sevdiği bir koku.


Hem kokusu, hem de rengi güzel olan bu çiçeği etamin olarak işlemek ister misiniz? O yüzden sizler için lavanta etamin şablonları derledim. Birbirinden güzel desenli bu şablonları istediğiniz yerde kullanabilirsiniz. Havlularda, yatak örtülerinde, bebek önlüklerinde ve perde dahil bir çok el işlerinizde etamin (kanaviçe) harflar işleyebilirsiniz.


Ağaçlar dünyamızın oksijen kaynağıdır. Resimlerimizi, işlemelerimizi yeşil renkleriyle canlılık katarlar. See more ideas about Cross stitch, Stitch and Cross stitch patterns. Resimleri tıklayıp büyütebilir, telefonunuza veya bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz.


Sayfa daha hızlı açılsın diye resimlerin önizlemelerini ekledim. Bende kendime malzeme siparişi verdim. Kendime yapmak istiyorum. Tabi isteyen olursa sipariş alabilirim.


Kolyeleri etamin kumaş üzerine işleyebilirsiniz. En çok tercih edilen kanaviçe şablon çıkarma modelleri ise. NAKIŞ ÇİÇEK ŞABLONLARI ile ilgili bağlantı, resim, video ve fotoğraflar.


Sıklıkla etamin kumaşı üstüne, çok ince olmayan nakış ipiyle ve kalınca bir iğne ile işlenen kanaviçe ile hazırlanan isimli panolar, son dönemlerin en sevilen hediyeliklerinden. Mesela yeni doğan bebeklerin isminin, doğum tarihinin, hatta belki kilosunun, boyunun işlendiği etamin doğum panolarına çok rastlıyoruz.


Harf Şablonları - 10marifet.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnşaat yer teslİm tutanaği örneğİ word

Klasör sırtlığı excell

Yıkım işleri teknik şartnamesİ