Öğretmenlik uygulaması ders planı

This video is unavailable. Ders Planı l Ders Planları:Kendi alanında dört tane ders planı hazırlama. Her öğretmen adayı alanında dört adet ders planı hazırlamalıdır.


Bu planlar dakikalık bir öğretim sürecini içermeli ve bir konunun öğretim sürecindeki tüm adımları kapsamalıdır. Ders planının aşamaları aşağıda sunulmuştur.


I dersinin ilk ve ikinci haftası, tanıúma, belge ve etkinliklerin incelenmesi ile dönem planının hazırlanmasına ayrılmıútır.

Eğitim kurumlarında gerçekleştirilen etkinlikler ve Ek-7: Ders Planıformatına göre hazırlanan planlar her hafta rapor haline getirilecek ve dönem sonunda "Öğretmenlik Uygulama Dosyası” olarak ilgili öğretim üyesine sunulacaktır. Okul Brifing Dosyası. Milli Eğitim Çalışma ve İdari Çalışma Takvimi. Duyuşsal Alan Alma.


Staj uygulaması hocamızın her davranışını gözlemlemeye ve tecrübelerinden yararlanmaya gayret gösterdim. Hazırladığı her ders planı için kendi. Sınıf seviyesinde bir kazanım için öğretim elemanı tarafından belirlenen yönteme göre ders planı hazırlayacaktır. Ders dışında ise öğretmenler odasında da bizimle güzel sohbetler ederek bizi meslek yaşantısına hazırlama konusunda gayet samimi ve içten davrandılar.


Bu nedenle öğretmenlik uygulaması, öğretmenlik mesleğinin gerektirdiği tüm görev ve sorumluluk alanlarını kapsayacak şekil ve çeşitlilikte planlanır ve yürütülür.

Bazen de ilk öğretmenlik yaptığı yıllardaki anılarını bizimle paylaşarak bizi bir meslektaşı gibi gördüğünü bize hissettirdiler ve nasıl bir meslek hayatı bizi bekliyor sorusuna güzel anılarla ışık tuttular. Retmenlik uygulaması ders anlatımı 1. Uygulaması Uygulama Planı Değerlendirme Formu Dönem.


Eylem planı her zaman uygulama öğrencisi tarafından belirlenir. Bağımsız Ders Yürütülmesi (veya ders saati) : Öğretmen adayı Uygulama süresinde, veya ders saati ders anlatacaktır. Dersinizi anlatmadan önce öğretmetmeninizle görüşünüz.


Günlük planı, ders anlatmadan önce öğretmen ve okul müdürüne imzalatınız. Ders anlatımları çerçevesinde kullanabileceğiniz “ders planı” örneğine metnin devamından ulaşabilirsiniz. Lisans eğitimim boyunca farklı alanlarda pek çok ders aldım. Programla, eğitim bilimleri, iletişim, öğrenme ve öğretme kuramları gibi içeriği birbirinden farklı olan derslerdi.


Bu ders gözlem formlarına dayalı olarak öğretmen adayının uygulama başarı notu öğretmenlik uygulaması değerlendirme formu doldurularak belirlenir. Bu form, uygulama öğretim elemanı ve uygulama öğretmeni tarafından doldurulur, ancak öğretmen adayının başarı notu uygulama öğretim elemanınca verilir. Hafta: Dersle ilgili genel bilgiler, Uygulama okulunun tanıtımı: 2. Adayı Devam Çizelgesi için tıklayınız.


Bu sürecin sağlıklı işlemesi, öğretmen adaylarının mesleğe belirli bir yetkinlik düzeyinde başlayabilmesi için önemlidir. Temel olarak bu ders ile öğretmen adaylarına, öğretim kurumlarında kendi alanları ile ilgili öğretimin planlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi etkinliklerini bizzat gerçekleştirme imkanı sağlanarak, öğretmenlik bilgisi, becerisi ve deneyimi kazandırmak amaçlanmaktadır.


Kendi alanlarının eğitim programını tam anlamıyla öğrenebilme, kullanılan ders kitapları ve öğrenci değerlendirme teknikleri. Ancak, uygulama öğretmenlerine bu kapsamda verilecek ek ders saati sayısının toplamı haftada saati geçemez.

KARNAS Dil ve Kültür DN. JEM4Mühendislikte. BİÇER Eski Anadolu Türkçesi DG. AKAR Türk Kültürü DY.


Sınıfın ders programına göre aşağıdaki derslerle ilgili ders planı hazırlayıp uygular. Demokratik bir öğrenme ortamı sağlayabilme 2. Derse ilgi ve güdünün sürekliliğini sağlayabilme 2. Kesinti ve engellemelere karşı uygun önlemler alabilme 2.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnşaat yer teslİm tutanaği örneğİ word

Klasör sırtlığı excell

Yıkım işleri teknik şartnamesİ