Dostuma mektup

Aslında ince olan sensin benim gibi biri değil. Can dostum, seni diğer insanlardan ayıran büyük bir özellik var. Hani herkes dilinde söylerde dostluğu arkadaşlığı, sırdaşlığı, Fakat ufak bir hatasında siler atarda yüreğindeki o güzide yerden, ayak altına düşürür ya, sen birini yukarıya çıkardıysan asla indirmiyorsun.


BİR DOSTA MEKTUP Eskiden ne güzel başlardı mektuplar. Satırlarımız sevdiklerimize selam ederek başlar, büyüklerin ellerinden, küçüklerin de gözlerinden öperek devam ederdi.


Ve bu satırlarda özlemden başka hiçbir duygu da olmazdı. Bizleri de oyunun figüranı yapmaya çalışıyor. Dünya hayatına baktığımızda her tarafta kötülükler, savaşlar, huzursuzluklar ve toplumumuzun büyük bir kesiminde yaşanan psikolojik sorunlar var. Sorunlar varsa çözümler de var.


Zira dermanı olmayan dert vermemiştir Yüce Yaradan. This video is unavailable. YOUR LIFE WILL CHANGE! WHAT HAPPENS IN THE FIRST NIGHT UNDER THE GRAVE? Kerem Önder - Duration: 14:16. Hakkı Bulut 178views. Onlara göre mazeret yoktur. Değişik çözüm yollarından bir veya birkaç tanesi onların sorunlarına çözüm olur. Ne yazık ki bugüne kadar bir birimize SMS dışında hiç kayda değer bir yazılı metin yazmadığımızı farkettim.


Hep vardın ama çok geç girdin hayatıma… İyi ki de girmişsin. Deyirlər dostluq qırılmaz zəncirdir. Kim səni tərk etsədə tək qoysada həmişə dostuva arxalan. Dosta mektub: (DOSTLUQ).


Dostuma mektup

Safet Kuramaz adlı şaire ait tüm şiirleri antoloji. Sen değerli gönül dostuma bu mektubu yazarken içimde duyduğum derin hüznü anlatamamanın imkansızlığıyla kıvranıyorum. Sen olmasanda şu an yanımda bilki, söylediklerin, yazdıkların, düşüncelerin, sevgin, dostluğun hep benimle.


Dostuma mektup

Gazeteye, internete bakmıyorum ama herkes bana bunlardan bahsediyor. Arkadaşlar bir mektup yazdım, hayatım değişti! Tam da benim kaçtığım şey. Konuyu sizlere daha arkadaşça anlatmaya karar verdim.


Mektupta, edebiyatın şehvetine kapılıp metaforlar kullanmışım ‘Son bir intihar saldırısı’ dedim, kendimi öldürüyorum zannedilmiş. We use cookies for marketing and to give you the best experience.


By navigating the site, you consent to our use of cookies. For details and controls, see our Cookie Policy. Aramızdan ayrılalı tam bir yıl olmasına rağmen dün gibi hatırlıyorum.


Gönül dostuma mektup. Bildiğim tek şey özlemin hergün biraz dahaartarak doluyor yüreğime.


Mektup hala günümüzde müfredatta yer alan, öğrencilere öğretilen, bazı iş görüşmelerinde kurumlara, bazı ilişkilerde sevgiliye yazılmak için kullanılmaktadır. Eskiden olduğu kadar çok sık kullanılmasa da mektup yine de toplumumuz için değerini kaybetmemiştir.


Hayatın tekdüze ve hep aynı sorunları tekrarlayan bir kısır döngüye dönüşüp dönüşmemesi bizim elimizde olan bir şey. Dış dünyada bir şeyler değişirse daha mutlu olacağımıza dair duyduğumuz inanç tatlı bir rüyadan ibaret bana sorarsanız. Ortada bir mektup var. Mustafa Sarıgül, Hayri İnönü’ye “Ocak tarihli istifa mektubu” yazdırmış.


Dostuma mektup

Sonra iktisatçı Aydın Aydın’ın ve maneviyatçı İhsan Özkes’in de adının karıştığı “görüşme- konuşma-barışma süreci sonunda” bu mektup yanmış, yakılmış, kül edilmiş. Mektup -Sevgili Haberin yok ama ben dunyanin uclarindan birinde, milyon kisilik bir karmasanin ortasinda (sehrim Istanbul-Istos olarak gececek bundan boyle-), omrumun ucte ikisinden fazlasinda seni aramaktaydim (saka maka dekadi devirdim, yasasin otuzlu yaslar!).

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnşaat yer teslİm tutanaği örneğİ word

Klasör sırtlığı excell

Yıkım işleri teknik şartnamesİ