Halk eğitim kurs kayıt

Büyükşehir Belediyesi Sanat ve Meslek Eğitimi Kursları (İSMEK) güz, bahar ve yaz olmak üzere ana kayıt döneminde yapılacak. Lütfen katılmayacağınız bir kursa ön kayıt işlemi yapmayınız. Adres: Demetgül Mahallesi 411. Bilgileriniz HEM otomasyon sistemine aktarılacaktır.


Sertifikalarınız buradaki bilgilere göre basılacaktır. Yukarıdaki bilgilerin doğru olduğunu ve belirttiğim kursa kayıt yapmak istediğimi beyan ederim.

Aydınlatma Metni ile Açık Rıza Onayı Metnini okudum, kabul ettim ve onaylıyorum. Ayrıca belirttiğim cep telefonuna bilgilendirme mesajı gönderilmesini kabul ediyorum. Halk Eğitimi Merkezi.


Yoğunlaştırılmış Temel Düzey Okuma Yazma Eğitim Programı: 4. Bilgisayar İşletmenliği (Operatörlüğü) 2. Ay (3-Yaş) Oyun Odası: 2. Türk İşaret Dili: 1. Etkinliklerle Kuran-ı Kerim Eğitimi 1: 1. Describe your image.

Lütfen listeyi dikkatli bir şekilde inceleyiniz. KURSLARA KAYIT İÇİN KURSİYERLERDEN İSTENEN BELGELER NELERDİR? Excel formatındaki bu rapor dosyasını sisteme yükleyerek öğretmenlerin bordrolarını hazırlarken kullanabilirsiniz. Devam Eden Kurslarımız ve Telafi Eğitimi Başlıyor.


Protez Tırnak Yapımı Uygulamalı Eğitimi. Kurban Kesim Elamanı Kursu Başlıyor. BİR GÜLÜŞ YETER PROJESİ ETKİNLİĞİ. Gösterilecek içerik yok!


Sitemizde yayınlanan kurs planı içerikleri, Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Modüler Programları ve MEGEP Modülleri ile hazırlanmıştır. Kayıtlar Yarıdan Fazla.


Haftasonu Pastacı Çırağı ve Ev Yemekleri kurs kayıtlarımız başlamıştır. Kurs Programları Hangi Durumlarda Kapanır, Kursların Açılabilmesi İçin Kaç Kursiyer Şartı Bulunur. Başvuru yapacağınız kurs listede yoksa merkezimizi arayıp bilgi alabilirsiniz.


Bir çok HEM gördüm ama böylesine ilk defa rastlıyorum. Bozcaada HEM Müdürü Ramazan Durmaz yaptığı açıklamada, “Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü tarafından kurs tanımlama, kursiyer kayıt ve belge basımı iş ve işlemlerinin yürütüldüğü e-yaygın otomasyon sistemi yenilendi. Okullar gibi eğitim dönemi olup yaz tatilinde eğitim verilmemektedir.


Bu süreçte sürekli kayıt imkanı açık olup belirlenen kursiyer sayısına ulaşılması durumunda eğitimler başlamaktadır. Güvenlik kodu doğrulaması sizin bir insan olup olmadığını anlamak içindir.

Okulumuzda kayıtlı kullanıcı sayısı 500’e yaklaşırken, açılan kurs sayımız 4’tür. Okulumuz halk sağlığı alanında önemli bir eğitim ortamına dönüşmektedir. Yapılan kayıtlar bir ön kayıt şeklinde görülmelidir. Zira bir kursa belirli sayının üzerinde başvuru yapılmadığı takdirde o kurs açılmayabilmektedir.


Bu nedenle de kurs kaydı sonrasında durumun takip edilmesi gerekmektedir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnşaat yer teslİm tutanaği örneğİ word

Klasör sırtlığı excell

Yıkım işleri teknik şartnamesİ