Halk eğitim merkezi modül değerlendirme çizelgesi

EK-İş bu modül değerlendirme çizelgesi kayıtlarımıza uygun olarak düzenlenmiş, bilgilerin doğru ve eksiksiz olduğu imza altına alınmıştır. Kadrolu Öğretmenlerin puantajlarını hazırlayarak KBS sistemine yükleyebilirsiniz. Kadrolu öğretmenlerin devam takibinin yapılabilmesi için bir modül bulunmaktadır.


Ay sonunda ek derslerin çok kısa bir süre içinde hazırlanarak KBS sistemine hızlı ve güvenli bir şekilde yüklenmesi bu modül ile mümkündür. Burada yayınlanan kurslar hergün güncellenmekte ve kontenjanı dolmuş kurslar yayınlanmamaktadır. SayfaSayfaSayfa1: T. Belgeler Kalfalık Belgesi, Ustalık Ve Usta Öğretici Belgeleri Nasıl Alınır.


Halk eğitim merkezi modül değerlendirme çizelgesi

Denklik Yolu İle Belge Alma Koşulları, Sınavlı Ve Doğrudan Kalfalık, Ustalık. KURS BİTİRME TUTANAĞI EK-11. MEMNUNİYET ANKETİ EK-10. MODÜL DEĞERLENDİRME ÇİZELGESİ EK-9.


Devamsızlık Çizelgesi (sayfa 4Saatlik) 4. Ders Defteri Yaprakları (sayfa 4Saatlik) 1. Haftalık Görev Süreleri Uzman Ve Usta Öğreticiye Çalıştığı Ders Saati Karşılığında Ek Ders Ücreti Ödenir. Bu Süre Resmi Görevi Bulunanlar İçin Haftada.


Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu T. Milli Eğitim Bakanlığı - Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Portal içerikleri bugün 1. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI. USTA ÖĞRETİCİ DEĞERLENDİRME ÇİZELGESİ.


Liste için aşağıda. Her modül sonrasında değerlendirme yapılmalıdır. Başarım ölçütleri bilgi, beceri ve yeterlikler bazında açıklanmalıdır. Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar.


Halk eğitim merkezi modül değerlendirme çizelgesi

ADI VE SOYADI YAZILI SÖZLÜ UYGULAMA ORTALAMA SONUÇ 1. Kurs Sınav Tutanağı. Dosyalar okuma yazma kursiyer formu: 44KB: 27.


Kadrolu ve Usta Öğretici Ders Ücret Çizelgesi puantaj: 6. Yıl boyu açık olan. Ek-Puan Döküm Çizelgesi : 55KB: 12. MÖDÜL DEĞERLENDİRME ÇİZELGESİ İş bu modül değerlendirme çizelgesi kayıtlarımıza uygun olarak düzenlenmiş,bilgilerin doğru ve olduğu imza altına alınmıştır. Değerlendirme, Ek-Usta Öğretici.


Sınıf Klinik Eğitim Çizelgesi GÜZ YARIYILI5. Bizim firma az tehlikeli gruptadır. Ben de iş güvenliği eğitimi veriyorum zaten.


Ama önceden anlaşılan bir durum bu halk eğitim mesleki gelişim ve iş güvenliği altında meb logolu sertifika veriyor. Eğitim ve öğretime uygun ortamlarda düzenlenir. Programın uygulanabilmesi için gerekli görsel işitsel eğitim teknolojileri ve öğretim materyalleri sağlanır.


Halk eğitim merkezi modül değerlendirme çizelgesi

Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanlığı. Aile Hekimliği Birimi. Toplum Sağlığı Birimi. Ergen Kadın ve Üreme Sağlığı Birimi. Modül Not Çizelgesi. Bulaşıcı Hastalıklar Birimi. Veli Bilgilendirme. Modül değerlendirme formuna göre not girişleri kontrol edilmelidir.


Belge alacaklar ile devamsız ve başarısız kursiyer sayıları kontrol edilecektir. Halk eğitimi merkezi yetkilisiyle birlikte e-yaygın sisteminden tekrar kontroller.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnşaat yer teslİm tutanaği örneğİ word

Klasör sırtlığı excell

Yıkım işleri teknik şartnamesİ