Plakasız ruhsatsız motor satılık

Güzel ve havalı görünsün yeterli başka birşey İstemem, Diyen motorcuların. Bu keyifli ve faydalı sohbetin moderatörlüğünü. Satılık, Sıfır ve İkinci El Motosiklet İlanlar. Kral marka ruhsatsız plakasız.


Plakasız ruhsatsız motor satılık

This video is unavailable. Etiketleren ucuz motor fiyatları en ucuz motosiklet fiyatları 2. Galeriden, fabrikadan ve sahibinden motor ilanları burada!


Motosiklet alım satımı yapmak isteyenler için ücretsiz satılık motor ilanı hizmeti sunuyoruz. Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az. Misafir (Mobil) - Masaüst. Bazı ruhsatsız ve plakasız araç ve motorların suç işlemek için kullanılabileceğini trafik ekipleri, bunun da araç sahiplerine pahalıya mal olacağını uyarısında bulundu.


Hatta bir iki tane de buldum. KM Mesafeli Bir Yere Gidersem Otobandan Değil Şehir İçinden yada Yanyollardan Giderim ). Motor Sporları - Diğer Haberler. TL Lütfen yüzyüze görüşmeden kimseye kapora vermeyin. Söylediğinize göre ruhsatım ve plaka olmadan motoru satamam.


Plakasız ruhsatsız motor satılık

Ben bu motoru sıfır aldım hafta oldu. Elimde faturası ve ÖTV kağıdı var. Peki satan mağaza bana nasıl satıyor ruhsatsız ve plakasız? Ruhsatsız, plakasız satma hakkı mı var ? Yani plakasız ehliyetsiz yakalanmak astarı yüzünden pahalıya gelebilecek bir eylemdir.


Sadece şasesi, motorunun bir kısım parçaları olan bir motor buldum. Satıcısı satmak için bir ilan vermemiş. Sadece yakın çevreden satıcının o motora sahip olduğunu duydum ve aradım.


Ehliyetsiz sürücülerin kullandıkları çalıntı, plakasız ve ruhsatsız motosikletler, halkın güvenliğini tehdit ediyor. Kulu da plakasız, ruhsatsız ve belgesiz motosikletler toplanıyor.


Deniz Araçları kategorisindeki ikinci el ve sıfır ürünleri takas,değiş,tokuş ve alışveriş yapabilirsiniz. Kulu merkezde, İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik Amirliği ekipleri tarafından başta trafiği tehlikeye sokan sürücülerin kullandıkları motosikletler olmak üzere cadde ve sokaklara park edilmiş plakasız, ruhsatsız, sürücü belgesi olmayan, çalıntı, şasi numaraları tutmayan, harç ve vergileri ödenmemiş olan motosikletler bulundukları yerlerde oto yükleyici yardımı.


Arkadaşlar merhaba sucu dükkanında çalışırken plakasız ruhsatsız motor aldım ucuz olsun diye şuan işten ayrıldıgım için motoru satıyorum. Açıklama Tüm bakımları yapılmış, masrafsız 6. Plaka ve ruhsat yok Fiyat : 1. Eğer gün içerisinde erken ödemek isterseniz, yüzde oranında indirim alabilirsiniz. Akülü elektrikli motorum satılık tır.


Güzelyalı Eğitim içinde, ikinci el satılık Cg motor açıklamayı oku - Eren Özhan tarafından Güzelyalı Eğitim içinde paylaşılmış Cg motor açıklamayı oku. Uzunköprü İlçe Müdürü Ahmet Kenar, kazaları ve suçları önlemek adına ruhsatsız, plakasız veya plakası okunmayan motosikletleri topladıklarını ifade etti. Kenar, "Sık sık yaşanan motosiklet hırsızlıklarında vatandaş motosikletinin çalındığını bildiriyor ama plakası yok, ruhsatı yok.


Plakasız ruhsatsız motor satılık

Herkeze hayırlı akşamlar. Kardeşlerim, abilerim, ablalarım herkese merhaba çok merak ettiğim bir konuyu açacam ben yıldır motor almanın hayalini kuruyorum fakat ehliyet alsam motor alamıyorum motor alsam ehliyet alamıyorum bende bitane mobilet aldım plaka ruhsat hiçbir şey yok ehliyetimde yok sadece mahallede takılıyorum sizce yunus durdursa direk cezayı itelermi yoksa motorumu alir veya yalvarsam.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnşaat yer teslİm tutanaği örneğİ word

Klasör sırtlığı excell

Yıkım işleri teknik şartnamesİ